Tuesday 20 November 2012

Apa kata team members kita..?




TESTIMONI SEBENAR PROGRAM KLIK KLIK

1. Mula-mula saya ragu-ragu. Saya daftar dan beli 1 unit iklan sahaja. Hari pertama saya klik 5 iklan dah dapat RM5, dan terus klik 5 ikllan setiap hari. Hari Rabu sistem "auto withdraw" duit dari e-wallet. Hari Khamis saya tenguk dah ada duit masuk dalam Akaun bank. Saya tambah 9 unit lagi supaya saya boleh dapat pendapatan lebih sikit. Saya yakin dengan program ini. Ia luarbiasa!.      Junaidah Kasimin, Hulu Selangor

2. Kalau pasal menaja ni memang saya minta ampun. Tetapi kalau ada program yang tak payah taja, saya mesti masuk. Hampir sebulan dah saya join syuarikat ni, memang terbukti, suri rumah macam saya ni memang sesuai program macam ni. Duit masuk tiap minggu tanpa gagal. Tahniah Program yang bagus.      Siti Hajar bt Malik, Tanjung Karang, Selangor

3. Kawan beritahu saya peluang ni, saya tak berapa minat. Masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Tetapi bila dia tunjuk macam mana nak buat duit besar, baru saya terbuka mata.  10 lot bukan besar mana pun modalnya, tetapi boleh dapat income RM1500 sebulan. Itupun cuma klik-klik tak sampai 30 minit depan komputer setiap hari.  Tiru la macam saya.         Mohd Ariffin Kamaruzzaman, Masjid Tanah, Melaka

4. Inilah satu kerjaya sambilan yang benar-benar menghasilkan pendapatan sebenar. Saya cuma beli 5 unit iklan. Ini bermakna saya boleh klik 25 iklan sahaja sehari. Saya boleh dapat RM25 sehari atau RM175 seminggu. Setelah tolak potongan untuk "re-entry", masih ada baki untuk duit pasar mingguan. Cadang nak tambah lagi bulan depan. Seronok buat kerja sambilan macam ni. Anda bila lagi? Zainal bt Mohd Amin, Kota Kinabalu, Sabah
5. Di Jakarta, saya segera bergabung dalam program ini kerna sistemnya yang kelihatan sangat kukuh dan efisien. Ternyata, setelah minggu kedua, pembayaran komisyen telah ditunaikan tepat pada waktunya. Tahniah saya ucapkan. Satu program yang saya sangat yakin, pasti akan meledak dalam masa terdekat.   Prayitno Mohd Hambali, Jakarta, Indonesia

6. I quickly joined 3plea solution program from Songkhla, through my friend in Malaysia. I know this program has a great potential to be among the best online money making program. I received my first commission payment into my bank in Thailand on Friday. I just bought another 20 units of advertising space from this company. I am confident that this program will last for a long long time to come.   Pratchai, Songkhla, Thailand.
Kami sedang mengumpulkan pengakuan (testimoni) sebenar dari ahli-ahli kami...



bagi yg ingin join team kami sila daftar disini 3plea.com
dan lepas daftar sms/call saya  012-925 1174 utk pengaktifan akaun.
bagi yg perlukan coaching/ bimbingan secara online
sila add ym saya id: kayateammalaysia
skype: aziz.toyibah

No comments:

Post a Comment