Wednesday 21 November 2012

ke sungai buloh kiter.......


singgah kencing dan sebatang rokok..hehe




destinasi

2 malam lepas aku diajak oleh manbatu ke sg buloh utk jumpa upline dia disana. manbatu downline aku dalam myrightad. tak kisah lah tuh. bagi aku kalau peluang baik tidak kira downline ke upline ker yg bawak aku akan join. aku suka join bende2 yg awal nih... kalau dah lama lemau beb...hehe

alhamdulillah dalam diri aku tidak ada pulak penyakit simptom "nak jadik upline sahaja" tak nak dok bawah orang atau downline. taksub jadik upline nih memang bahaya...hahaha

apa pon aku nak ucapkan terima kasih pada manbatu nih, sahabat lama yg perkenalkan aku dlm 3plea ini. yg cuma yang aku bengang sikit si mamat nih bila aku tertidur kat highway di henjut sampai 170/180 km per hour...walauweiii...nak mampossss aper...hahaha

aku tak kisah orang cakap aku penakut ker apa..kesian anak2 kita yg masih kecil ditinggalkan begitu tanpa tempat pergantungan kalau terjadi apa2 pada kita. so dlm perjalanan pergi dan balik aku terpaksa menahan bijik mata ku ini dari tertutop dan melayan dak man nih berbual... bro ingat anak2 kat rumah...pesan aku.

dengan berkat bismillahirrahmanirrohim dan laiilahaillaalah...
aku mulakan perniagaan ini..
moga Allah sentiasa melindungi aku, keluargaku dan kawan2ku yang lain..
Amin


bagi yg ingin join team kami sila daftar disini 3plea.com
dan lepas daftar sms/call saya 012-925 1174 utk pengaktifan akaun.
bagi yg perlukan coaching/ bimbingan secara online
sila add ym saya id: kayateammalaysia
skype: aziz.toyibah

No comments:

Post a Comment