Tuesday 20 November 2012

Upah Klik


 
Program ini TIDAK ADA KAITAN DENGAN PROGRAM PELABURAN atau SKIM SEUMPAMANYA yang menjanjikan pulangan tetap. Rujuk Fatwa yang diwartakan 28 Nov 2007, di bawah Seksyen 34 - Akta Pentadbiran Undang-undang Islam (Wilayah Persekutuan) 1993. Sedutan: "Sebarang pelaburan yang menjamin keuntungan secara tetap sebagaimana yang ditawarkan oleh beberapa syarikat pelaburan dalam dan luar negara adalah haram kerana ia mengandungi unsur-unsur riba dan gharar. Umat Islam adalah dilarang terlibat dengan pelaburan seumpama ini."
Sebuah syarikat PORTAL PENGIKLANAN Malaysia membuka penyertaan sesiapa sahaja, dari dalam dan luar negara. Peluang anda menjana pendapatan harian, berterusan, dengan keluar modal sekali sahaja. Sistem AUTO RE-ENTRY dicipta untuk kejayaan semua orang.  Misi: Menyediakan platform kepada ahli-ahli untuk memasarkan produk-produk mereka melalui PORTAL IKLAN. Visi: Untuk menghapuskan kemiskinan dan melahirkan seramai mungkin masyarakat usahawan sehingga melahirkan jutawan!.
Apabila menyertai, anda hanya perlu masukkan IKLAN dalam Portal tersebut. Kemudian barulah anda boleh klik iklan-iklan yang dipasang ahli-ahli lain.  Anda dibayar  RM1.00 setiap klik.  Klik setiap hari. Pendapatan terkumpul dibayar setiap minggu oleh syarikat ke akaun bank anda. Tak perlu keluar rumah jual barang dan jumpa orang. Sesiapa pun boleh dapat duit seperti ini, asalkan boleh berinternet. Tak perlu kelulusan, tak perlu pengalaman. Mudah, Ringkas, Senang, Jimat Masa. Boleh minta tolong orang klik untuk anda, jik anda tak tahu atau tak ada masa!. Sila fahami fakta-fakta di bawah sebelum mengatakan TIDAK!.
Tidak Menaja -  RM5 sehari
Anda dibayar RM1.00 setiap klik. 5 klik sehari = RM5. Potongan untuk "re-entry"30% setiap hari. Anda dapat bersih RM3.50 sehari x 30 hari = RM105 sebulan & setiap bulan. Dengan sistem auto re-entry, anda cuma perlu klik berterusan setiap hari, tak perlu keluar modal lagi!. 
Beli 5 unit:  Cuba lihat, jika anda beli 5 unit iklan. Anda boleh menjana RM147 seminggu atau RM630 sebulan, berterusan, selagi anda klik iklan setiap hari!. Tidak perlu menaja.  Ingin tahu pakej yang lebih menguntungkan?..KLIK di sini.

Menaja 4 Rakan -  RM10 sehari
Anda dibayar RM1.00 setiap klik. 10 klik sehari = RM10. Potongan untuk "re-entry" 30% setiap hari. Anda dapat bersih RM7.00 sehari x 30 hari = RM210 sebulan & setiap bulan. Dengan sistem auto re-entry, anda cuma perlu klik berterusan setiap hari, tak perlu keluar modal lagi!.
 Pendapatan UniLevel (Generasi)
Apabila anda menaja 4 rakan baru, anda bukan sahaja layak klik 10 iklan (RM10) sehari, tetapi juga komisyen penajaan RM50 setiap seorang x 4 = RM200.
4 orang rakan yang anda taja itu pula akan melakukan proses yang sama (menaja 4) dan seterusnya. Secara tidak anda sedari, susunan rangkian anda akan terjadi seperti dalam rajah ini. Lihat potensi pendapatan anda!. Dengan sistem "auto-reentry", pendapatan ini akan anda perolehi berulang kali dan boleh diwariskan!.
Untuk menyertai Langit Team, sila buat pendaftaran dan ikuti langkah seterusnya. Hari ini anda aktif,  hari ini juga anda boleh klik untuk melihat sendiri bukti RM5 masuk dalam e-wallet anda, tanpa gagal!.



bagi yg ingin join team kami sila daftar disini 3plea.com
dan lepas daftar sms/call saya  012-925 1174 utk pengaktifan akaun.
bagi yg perlukan coaching/ bimbingan secara online
sila add ym saya id: kayateammalaysia
skype: aziz.toyibah

No comments:

Post a Comment