Tuesday 20 November 2012

Cara Nak Menyertai Team Kami!


Buat permulaan (sebelum anda MENAJA) anda boleh klik 5 iklan x RM1 =  RM5 SEHARI
Setelah berjaya didaftarkan, kami akan SMS anda username/password untuk log-in di laman web syarikat berkenaan, kemudian klik "C-Ads" dan klik mana-mana iklan yang terpapar. Ada akan lihat Angka berwarna merah bersaiz besar, klik pada angka tersebut untuk layak menerima RM1.00.  Setelah cukup 5 klik, sistem tidak akan menerima lagi klik berbayar untuk hari itu.  Tunggu esok hari untuk klik 5 lagi, dan seterusnya. Sekiranya anda tidak mahir internet, bolehlah minta bantuan anak-anak atau rakan-rakan.
Setelah berjaya menaja 4 rakan, anda boleh klik  10 iklan X RM1 = RM10 SEHARI.

PENDAPATAN BESAR JIKA MENAJA
Setiap orang akan berusaha untuk menaja 4 orang rakan untuk layak 10 klik (RM10 sehari). 
Pendapatan UniLevel (berbilang aras)
Setiap orang akan berminat menaja 4 orang untuk layak 10 klik sehari (RM300 sebulan). Anda dibayar komisyen penajaan RM50 x 4 = RM200.
4 orang rakan yang anda taja itu akan melakukan proses yang sama (menaja 4) dan seterusnya. Secara tidak anda sedari, susunan rangkian anda akan terjadi seperti dalam rajah ini. Lihat potensi pendapatan anda!


3 langkah menyertai team kami!

1) daftar disini! http://3plea.com

2) Letakkan sponsor kayateam

3) hubungi saya 012-9251174

4) saya akan guide proses seterusnya bagi pengaktifan akaun.

5) add skype saya id: aziz.toyibah dan jugak ym id saya: kayateammalaysia



bagi yg ingin join team kami sila daftar disini 3plea.com
dan lepas daftar sms/call saya 012-925 1174 utk pengaktifan akaun.
bagi yg perlukan coaching/ bimbingan secara online
sila add ym saya id: kayateammalaysia
skype: aziz.toyibah



No comments:

Post a Comment