Tuesday 20 November 2012

FAQ





FAQ
1. Adakah bisnes klik-klik ni sah?
Bisnes pengiklanan mempunyai berbagai kaedah untuk sampai kepada sasaran (target) masing-masing. Sistem ini merupakan salah satu kaedah pengiklanan yang berinovasi tinggi supaya setiap iklan yang dipasang oleh ahli-ahli, akan dapat dilihat oleh sesama ahli dan bukan ahli. Tidak menyalahi undang-undang.

2. Mengapakah kos mengiklan di portal syarikat ini mahal?
Oh tidak!. Bayangkan...ruang iklan yang lebih kurang sama saiznya, jika anda iklan di akhbar-akhbar harian, akan menelan kos lebih dari RM200 sehari!. Di sini kosnya RM150 tetapi bukan untuk sehari, tetapi untuk 30 hari!.

3. Bagaimana syarikat boleh membayar komisyen yang tinggi?
Berebeza dengan media cetak lainnya, kaedah online adalah jauh lebih mudah dan murah kosnya. Jadi, dengan harga RM150 untuk mengiklan, syarikat tidak mengambil banyak keuntungan. Bahagian yang besar diserahkan semula kepada ahli-ahli  (dalam bentuk komisyen/bonus) yang bekerjasama mempromosikan iklan antara satu sama lain.

4. Betulkah dalam Plan-B, saya boleh dapat RM5 setiap hari apabila menjadi ahli?
Ya. Sebaik sahaja penyertaan/bayaran disahkan, anda boleh log-in di laman web syarikat dan pasang iklan anda terlebih dahulu, kemudian klik "C-Ads" anda akan lihat banyak iklan di sana. Anda cuma perlu klik sebanyak 5 iklan untuk layak memperolehi RM5 pada hari itu. Klik lagi hari-hari berikutnya selama 30 hari untuk dapat RM150 sebulan!. Pendapatan ini boleh anda perolehi tanpa perlu MENAJA sesiapa.

5. Bagaimana pula dengan Plan-A, adalah saya perlu menaja?
Untuk Plan-A, sememangnya anda perlu mempunyai rangkaian (downline) untuk layak memperolehi pendapatan sebanyak RM5 setiap seorang sehingga Level-8. Jika anda tidak langsung menaja, maka anda masih boleh menerima pendapatan berterusan di Plan-B.

6. Bagaimanakah saya boleh keluarkan komisyen saya?
Pihak syarikat  mengadakan sistem autowithdrawal (pengeluaran secara auto), yang mana pada setiap hari Rabu, sistem akan mencari ahli-ahli yang ada komisyen RM50 keatas untuk di bayar terus ke akaun bank masing-masing.  Anda tak perlu buat arahan pengeluaran. Admin caj 10% dan RM5 caj pindahan setiap kali withdrawal.

7. Bolehkah saya buat pindahan dari e-wallet saya ke e-wallet ahli lain?
Boleh, dan tiada sebarang caj dikenakan.

8. Bolehkah saya buat pertukaran (convert) duit dari e-wallet ke S-wallet saya?
Boleh, tetapi caj sebanyak 10% dikenkan secara auto.

9. Adakah saya perlu memperbaharui iklan saya setiap bulan?
Dalam Plan-B, anda layak KLIK dan dapat komisyen selama 30 hari. Anda perlu tambah lagi RM50.00 untuk sambung KLIK 30 hari berikutnya atau melalui i-wallet (potongan 30% dari komisyen yang anda perolehi) secara auto.

10. Bagaimana pula dengan Plan-A, perlukan saya buat bayaran setiap bulan?
Jika anda mempunyai downline/network, komisyen yang anda perolehi akan dipotong 30% sehingga cukup RM100 untuk pembaharuan keahlian.

 11. Bolehkah saya membeli lebih dari satu portal iklan dan apa kelebihannya?
Boleh. Contoh, anda beli 10 unit portl iklan, anda boleh menambah pendapatan di Plan-B sebanyak 10 kali ganda. Setiap 1 boleh menjana RM150 sebulan x 10 unit = pendapatan RM1,500 sebulan!. Anda pun tahu apa yang anda boleh belanjakan dengan RM1500 tu?

12. Jika saya beli 10 portal iklan, bagaimana saya menyusun dan apa insentif?
Anda boleh susun 4  lot itu di bawah lot utama, dan selebihnya di bawah Lot ke-2, untuk layak mendapat komisyen penajaan sebanyak RM50 setiap satu. 

13. Bolehkah bisnes ini bertahan lama?
Berdasarkan kepada kesungguhan dan visi pihak pentadbiran syarikat, ditambah pula dengan pengalaman luas 2 orang tokoh dalam syarikat, tidak ada sebab mengapa syarikat ini tidak boleh bertahan lama. Sistem pemasaran juga selamat dan tidak akan menyebabkan syarikat tidak mampu membayar komisyen.

14. Adakah syarikat mengadakan majlis taklimat mingguan di pejabat?
Ya, syarikat mengadakan majlis taklimat khusus untuk program ini setiap minggu dan ahli-ahli & bukan ahli digalakkan hadir untuk memahami keseluruhan perjalanan program ini. Kami akan paparkan alamat penuh pejabat pengurusan dalam masa terdekat ini.

15. Bagaimana dengan risiko apabila menyertai bisnes ini?
Anda diberikan ruang untuk mengiklan dalam laman web syarikat ini. Seluruh ahli-ahli akan dapat melihat iklan perniagaan, perkhidmatan atau sebagainya. Harga iklan juga lebih murah dari kos mengiklan di akhbar atau tempat lain. Jadi, tidak benar jika ada orang mengatakan bahawa bisnes ini mengundang risiko!.
16. seterusnya....menyusul kemudian



bagi yg ingin join team kami sila daftar disini 3plea.com
dan lepas daftar sms/call saya 012-925 1174 utk pengaktifan akaun.
bagi yg perlukan coaching/ bimbingan secara online
sila add ym saya id: kayateammalaysia
skype: aziz.toyibah

No comments:

Post a Comment