Tuesday 20 November 2012

Macam Mana Nak Buat Duit?


BAGAIMANA SISTEM INI BOLEH MENGHASILKAN WANG
Setiap orang akan berminat menaja 4 orang untuk layak 10 klik (RM10) sehari. Anda dibayar pula komisyen penajaan RM50 x 4 = RM200. Walau bagaimanapun tidak ada had penajaan. Anda boleh taja seberapa ramai rakan baru dan menerima imbuhan RM50 bagi setiap orang yang anda taja.
2. BONUS UNILEVEL
Pendapatan UniLevel (Generasi)
4 orang rakan yang anda taja itu akan melakukan proses yang sama (menaja 4) dan seterusnya. Secara tidak anda sedari, susunan rangkian anda akan terjadi seperti dalam rajah ini. Setiap downline yang tersusun di bawah anda akan memberikan RM5 ke dalam akaun e-wallet anda.Lihat potensi pendapatan anda!
Perlu diingat, bahawa dengan sistem "auto-reentry", pendapatan ini akan anda perolehi berulang kali dan boleh diwariskan!.
Setiap bonus yang anda perolehi dari penajaan, unilevel atau KLIK, akan dipotong secara auto sebanyak 30% oleh sistem, setiap hari. Ini adalah untuk digunakan bagi re-entry (auto-maintain) bagi memastikan iklan akan berterusan dan anda boleh klik iklan setiap hari.
CONTOH TRANSAKSI
PENGELUARAN WANG KOMISYEN
Pengeluaran wang dari akaun e-wallet anda tidak perlu dibuat sendiri.  Sistem akan membuat pengeluaran secara auto dari mana-mana akaun e-wallet yang mempunyai baki RM50 atau lebih.  Auto-withdrawal berlaku setiap hari ISNIN. Anda akan menerima wang tersebut dalam akaun Bank anda pada hari Selasa, Rabu atau Khamis.

No comments:

Post a Comment